cuda i dziwy

Autor: Andrzej Jakubczak (merauder_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 18:23:31 MET DST

Sprawa moze wydac sie dziwna a nawet smieszna.
Mam problem z modem.
Na czas remontu pokoju przenioslem komputer z modemem do innego pokoju.
I wtedy to sie zaczelo. Nagle modem przestal sie laczyc.
Nie moglem polaczyc sie z netia ani z tpsa.
Dostawalem bledy:
1. Błąd 678: Komputer , którego numr został wybrany nie odpowiada spróbuj później
2. Błąd 629: Nastąpiło rozłączenie z komputerem, którego numer wybrano. Kliknij dwukrotnie
połączenie, aby ponowić próbę

Po telefonach do serwisu, zmianie driverow, przeinstalowaniu systemu etc.
przyszla mi do glowy glupia mysl: "Przeniesc sprzet z powrotem do poprzedniego
pokoju" i... zadzialalo !!!
Przenioslem do drugiego pokoju NIE LACZY SIE !
Przenioslem do pierwszego LACZY SIE !
I tak pare razy
Pozyczylem komputer od kolegi i podpialem do jego komputera moj modem i wszystko
dzialalo w pokoju w ktorym moj komputer mial klopoty.
Pomyslalem a moze jakis problem z zasilaniem ? Pociagnalem prad z "dobrego" gniazda
do pokoju w ktorym sa problemy i nie dziala.

Czy jest na to jakies logiczne wytlumaczenie czy mam dzwonic do "Nautilusa
radia Zet" lub po egzorcyste ?

pozdrawiam
Andrzej