Re: Jaki procek i plyta (szczegolowo)...

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 19:10:30 MET DST

> nope , stare niesprawdzone ploty :) tak naprawde chodza
> wszystkie, tylko do 1.04 byl blad wywalajacy photoszopa, od 1.04
> wlacznie juz to naprawili.
> przelotka FC-PGA z regulacja napiecia

Polec jakas konkretna przejsciowke...
Cos mi sie wydaje, ze jutro jade na zakupy :-)

Czy jesli zdecydowal bym sie na:
Celeron FCPGA 766 / 66 OEM - 443zl
Celeron FCPGA 800/100 BOX - 494zl
To tez nie bedzie problemow?

Rozumiem, ze pierwszy ma sztywny mnoznik 11(?)
a drugi 8. Jaka jest szansa podkrecenia ich jeszcze?

> jesli znajdziesz celerona chodzacego na 100MHz to wszystko
> bedzie ok, wtedy przestawiasz tylko zworke na plycie (dzielnik
> AGP z 1/1 na 2/3 - zworka obok ramu) i koniec zabiegow. Napiecie
> bezpiecznie do 1.95V, koniecznie dobre chlodzenie - okragly
> radiator lub jakis normalny pozadny za okolo 50zl z wiatrakiem
> 60x60mm.
>
> o dysk obawiaj sie tylko gdy ustawiasz FSB 83MHz, ale masz
> Fujitsu a one wytrzymuja 83MHz.

No wlasnie moj za jasna cholere nie chodzi na 83, zaczynaja sie cuda
przy operacjach na wiekszych plikach! Musze latac na 66(:

> RusH // Asus P2B 1GHz Powered

Na jakim dokladnie sprzecie krecisz te 1GHz?