Re: Badziewiaste sklepy (bylo: AMD nie daje gwaracji)

Autor: GS (sgreg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:43:16 MET DST


Użytkownik "Janusz B." <jb23_SKASUJTO_at_go2.pl> napisał w wiadomości
news:99uocd$sgu$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Witam!
>
> Czytajac tamten watek wpadlem na pomysl, zeby wymienic sie z innymi
> doswiadczeniami zwiazanymi
> z ciekawymi sklepami.

We Wrocku odradzam AGE - niby tanio, niby promocej dla studentów ale obsługa
do D !
Przyklad 1. Kupowalem znajomemu zestaw. Mila, na poczatek panienka, okazala
sie znudzona stara baba, ktora tylko czekala zeby wyjsc do domu (bylem w
sklepie na ,5 h przed zamknieciem) - z jej oczu plynela niechec do klienta -
po prostu totalny zlew. Sprobowalem przetestowac jej wiedze i spytalem czym
sie rozni (jakie ma zalety w porownaniu do) proponowana w zestawie karta
graf. od wybranej przeze mnie - ona zadzwonila gdzies (albo udala ze dzwoni)
i odpowiedziala ze jest "po prostu szybsza" - nie pytalem juz wiecej.
Przyklad 2. Reklamowalem mysz (drobnostka lecz coz ma prawo tez sie popsuc)
w ww firmie - w serwisie powiedzieli ze nie przyjma, poszedlem do dzialu
handlowego - powiedzieli ze owszem gwarancja wynosi rok i przyjma -
odpowiedzialem ze jednak bylem w serwisie i nie chcieli przyjac -
konsternacja, telefony, konsultacje i odpowiedz ze teraz przyjma - ide do
serwisu ponownie a ci ze przeciez mowili ze nie przyjma bo na ta mysz nie ma
gwarancja - mowie ze bylem w dziale handlowym rozmawialem z handlowcem i
przekonuje ze jednak jest - odpowiedz: z kim i co maja handlowcy do
serwisu - chcialem odpowiedziec ze gowno mnie obchodzi jak sie k.... mac
dogadujecie i ze ma to przyjac albo zadzwonic do kogos itd itd... jednak w
koncu przyjeli ale odtad omijam ich szerokim lukiem. (kiedys 2,3 lata temu
byli tam jacys inni ludzie i mozna bylo pogadac, poradzic sie, bylo cool).

pozdrawiam Grzegorz S.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:31 MET DST