Re: GForce DDR Creative

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:16:36 MET DST

> O jaka wersje Ci chodzi? Pelna czy 2MX?

???
Przecież pisze ze to Geforce1 na DDR ...

> Mam ta karte ale w wersji GeForce 2MX. W sumie karta jak to karta...
> Na pokladzie mam Celerona 366, 96MB RAM i gra Collin MC Ree 2 chodzi plynnie
> przy maksymalnych ustawieniach. To samo np Grand Prix 3 Formula 1.
> Natomiast takie gry jak Quake III Arena i jemu podobne do fajerwerki barw i
> mozliwosci. Nie ma ze boli - wszystko chodzi na maxa przy rozdzielczosciach
> 1024x768 32 bity- tak samo jak w/w rajdowkach.

????
A co to ma wspólnego z Geforce 1 DDR ?
Jeśli chodzi o płynnośc to jest to dośc subiektywna sprawa.
Dla każdego płynnośc oznacza co innego...
Wątpie aby twój Geforce2MX z 64bitowymi DDRamami chodzi płynnie w 1024x768x32
bit ...

> DVD rowniez chodzi rewelacyjnie /dekoder soft/
wątpie aby na tak nieskim procesorze filmy z DVD działały idealnie płynnie.

> Ktos kiedys marudzil, ze ta karta jest kiepska poniewaz jest zrobiona na
> DDRach i to ja blokuje. No nie wiem - u  mnie na jest OK.

Od kiedy pamięc DDR blokuje karty graficzne ?
Jest wręcz przeciwnie pamięc ta ma większą przepustowośc od pamięci SDR ..
Natomiast w Creative Geforce2MX DDR zastosowano pamięci DDR 64bitowe które mają
ograniczone pasmo do 64bit i są o wiele wolniejsze od DDR 128bit

> Ja kupilem ja w wesji OEM bez sterownikow. Sterowniki sciagnalem z ftpa
> Creativa /potwornie wolny transfer/. Najnowsze drivery ukazaly sie 2tyg
> temu.
> Ostatnio sladalem kuzynowi PC i niestety Creativa nie wlozylem poniewaz
> nigdzie go nie mozna dostac. W zamian dalem PixelView i tez fajnie chodzi.

Kiepski zakup ...
Trzeba było kupić Geforce1DDR lub np. Herculesa gefroce2MX

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///