Re: GForce DDR Creative

Autor: Mirosław Sabat (m_sabat_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 13:45:44 MET DST

> Co sadzicie o tej karcie ,da sie z niej cos wyciagnac ponad plan
> jest na DDR :))

O jaka wersje Ci chodzi? Pelna czy 2MX?

Mam ta karte ale w wersji GeForce 2MX. W sumie karta jak to karta...
Na pokladzie mam Celerona 366, 96MB RAM i gra Collin MC Ree 2 chodzi plynnie
przy maksymalnych ustawieniach. To samo np Grand Prix 3 Formula 1.
Natomiast takie gry jak Quake III Arena i jemu podobne do fajerwerki barw i
mozliwosci. Nie ma ze boli - wszystko chodzi na maxa przy rozdzielczosciach
1024x768 32 bity- tak samo jak w/w rajdowkach.

DVD rowniez chodzi rewelacyjnie /dekoder soft/

Ktos kiedys marudzil, ze ta karta jest kiepska poniewaz jest zrobiona na
DDRach i to ja blokuje. No nie wiem - u mnie na jest OK.

Ja kupilem ja w wesji OEM bez sterownikow. Sterowniki sciagnalem z ftpa
Creativa /potwornie wolny transfer/. Najnowsze drivery ukazaly sie 2tyg
temu.
Ostatnio sladalem kuzynowi PC i niestety Creativa nie wlozylem poniewaz
nigdzie go nie mozna dostac. W zamian dalem PixelView i tez fajnie chodzi.

Jesli chodzi o podkrecanie, to jest firmowy programik Creativa lub NVidii z
suwakami i polami zaznaczonymi odpowiednio zielone, zolte, czerwone. Mozna
podkrecac rdzen i pamiec czy jakos tak /niezalezna regulacja/. Moja karta
nie ma radiatora na chipie /oryginalnie/ wiec balem sie ja poganiac tym
bardziej, ze scalak grzeje sie az parzy.

Pzdr!
Mire|<