Re: Mam problem z plyta glowna

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 20:37:53 MET

"cache" <cache_at_viper.pl> napisał:

> Niedawno kupilem uzywana plyte glowna QDI Titanium 1E, bo moja plyta
padla.
> To starsza plyta AT do k6200. Mam z nia kilka problemow i nie wiem czy to
> wina plyty czy jakichs ustawien, nie dzialaja mi comy

A przełożyłeś kabelki? Pytanie zresztą retoryczne, bo z doświadczenia wiem,
że mało kto przy sprzedaży/kupnie płyty zawraca sobie głowy takimi
duperelami, jak dołożenie/upomnienie się o orginalne tasiemki. Póżniej jest
płacz i zgrzytanie zębami... zresztą przejrzyj posty, ktoś tu kiedyś
publikował schematy podłączeń dla dwóch standardów. Lutownica sprawna? ;-)

> ani flop (dostaje komunikat "floppy disk(s) fail (40)").

Taśma:
a) odwrotnie podłączona
b) podłączona tylko to górnego rzędu pinów w stacji
c) przesunięta o 1, 2 lub 3 pary pinów w bok
- to tylko najczęstsze sytuacje podłączania taśmy po omacku.

JoteR