Mam problem z plyta glowna

Autor: cache (cache_at_viper.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 20:14:18 MET

Niedawno kupilem uzywana plyte glowna QDI Titanium 1E, bo moja plyta padla.
To starsza plyta AT do k6200. Mam z nia kilka problemow i nie wiem czy to
wina plyty czy jakichs ustawien, nie dzialaja mi comy(windows twierdzi ze
wszystko jest w porzadku a na myszke nie reaguje) ani flop (dostaje
komunikat "floppy disk(s) fail (40)"). Poza tym za kazdym razem gdy wlaczam
kompa to slysze 1dlugi i 2 krotkie piski (chociaz nie na pewno tyle, bo tak
jakos dziwnie piszczy) i musze go zresetowac aby zaczal dzialac. Co jest
grane?
Moze ktos sie juz meczyl z takimi problemami i wie co zrobic? Czy moze po
prostu plytka jest uszkodzona?
____
cache
http://www.viper.pl/~cache