Re: 2 modemy

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:00:20 MET

On Sat, 3 Mar 2001 13:13:03 +0100, "Ziomu" <ziomu_at_ziomu.prv.pl> wrote:

>Czesc
>Slyszalem, ze istnieje mozliwosc polaczenia dwoch modemow wewnetrznych, aby
>zwiekszyc predkosc transferu. Nie wiem tylko, czy czasem mi sie to nie
>przysnilo ;) Chcialbym wiec dowiedziec sie, czy takowa mozliwosc istnieje.

Nie przysnilo ci sie, praktycznie nie istnieje... Znaczy jak masz dwie
linie telefoniczne, twoj kumpel ma dwie linie telefoniczne, macie po
dwa modemy przypiete do komputerow to mozecie sie dogadac i takie
lacze sobie zestawic - pod Linuksem widzialem oprogramowanie do tego,
sadze ze pod innymi unices rowniez sie znajdzie, jak pod systemami
Microsoftu - nie wiem.
Natomiast jesli chcialbys w ten sposob laczyc sie do komercyjnego
providera - to powoli zacznij zapominac, nie sadze zeby ktorys chcial
sie takimi akrobacjami bawic. Jesli zas chcialbys przez tepse - coz,
duzy gumowy mlotek...

--
Darek