Re: jak ochlodzic dysk ??

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 09:52:15 MET DST

Czesc
Wentylatory do HDD widzialem ost. na gieldzie komp. okolo 35 zl , ale to
niezbyt pomoze przy kieszeni, bo HDD jest przecie i tak w wiekszej czesci
zasloniety, wentylatory w kieszeniach tez wydaja mi sie bajerem bo nie sa w
stanie zapewnic cyrkulacji pow. tak aby dysk mial odp. temp. ( mam takie cos
wiec sprawdzilem).Generalnie nie przepadam za kieszeniami - zazwyczaj masz
takie szczescie ze 1 szuflada nie pasuje do kieszeni kumpla, poza tym
spotkalem sie z 3 HDD uszkodzonymi wlasnie w szufladach, na moje oko padly
od temperatury.
Czy moze HDD pracowac do gory elektronika ? stare modele nie, a nowe niby
nie ma nic przeciw, ale wole aby dysk mial elektronike pod spodem - zreszta
taki watek byl z jakies pol roku temu, jak poszukasz w arch. powinienes cos
znalezc.
PS gdzies mi sie wala w papierach instr. do jakiegos seagata nowego gdzie
masz rysuneczki gdzie przykrecac srubki, gdzie wlozyc zasilanie, tasme, i
tam dysk jest poziomo elektronika w dol, wiec mozna przypuszczac iz jest to
referencyjna pozycja dysku