Re: SONY G200 - 17"

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 19:13:18 MET

Użytkownik PLR <plr_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:lfe0at8q5fiaieqq56o05vdq12tjqsk2v1_at_4ax.com...
> On Fri, 02 Mar 2001 23:30:36 GMT, "korkodyl" <michalek_at_space.pl>
> wrote:
> ehm.. ten tego ja np. w trynitronach nie lubie 2 paskow
> podtrzymujacych maske, ktore leca przez cala dlugosc ekranu. widac na
> bialym tle (robie w grafice). wiem, ze sie mozna przyzwyczaic ale mnie
> one nie pasuja. a jezd od cholrey innych markowych firm produkujacych
> porownywalne jakoscia monitory za mniejsza kase.

w pracy mam neca fe750, a w domu g200 i jestem zadowolony. obraz ladny i
ostry, chciaz na rogach mogl by byc ostzejszy, kolorki swietne - to
nasycenie, jednak nie ma czego porownywac z nec-iem piekny i ostry obraz,
kineskop mitshubishi. g200 jest dobry, ale jesli mozesz dolozyc kilka
zlotowek wiecej to kup neca.

---
Teo