Re: SONY G200 - 17"

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 23:45:51 MET

Mariusz Korodaj napisał(a):

> Temat ten jest wałkowany non-stop, wiec pewnie nikt nie napisze...
> A wszystko sie sprowadza do wybrania odpowiedniego egzemplarza....
> Jak se wybierzesz tak bedziesz mial bo monitor jest naprawde cool, ale tylko
> ten jeden na 5.

123% RACJI!!!!!

Testwalem rozne Lg Flatron , Samsung IFT , 750p , Sony
Wybralem Samsunga IFT
Po dluzszym uzytkowaniu w domku doszedlem do wniosku:
Ostrosc slaba, po rogach tragiczna , geometria kiepska, i jeszcze ten "wklesly"
obraz.
Obecnie mam Optiview 17ls99 - obraz zyleta - Samsung +matrox mial gorszy obraz
niz ten z GF MX. (co ciekawe na samsungu widac bylo roznice po podmianie na
matroxa w tym dopiero od 1024x1200 w gore - nizej rownie ostry)
Geometria (nec test monitor super, kontrast tez)
Wady:
- to odblaski troche wieksze niz na IFT.
- gorsza obudowa (kanty ostre, plastik bardziej lapie brod
- brak bnc , kabel na stale

W zyciu bym na niego nie spojzal - bo cena smieszna ale teraz jak ogladam inne
monitorki to wydaja mi sie blurowate.
 Gosciu w sklepie mi mowil ze albo plaski albo dobry - myslalem pierniczy a
teraz sam nie wiem.