Re: SONY G200 - 17"

Autor: PLR (plr_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:30:07 MET

On Fri, 02 Mar 2001 23:30:36 GMT, "korkodyl" <michalek_at_space.pl>
wrote:

>Mam E200 i jest ok
>Kolorki i ostrosc super
>G200 ma jeszcze lepsze parametry...
>Przy zakupie warto zwracac uwage na gorne i dolne krawedzie !!!(lubia byc
>powyginane do srodka ekranu)
>
>pozdro

ehm.. ten tego ja np. w trynitronach nie lubie 2 paskow
podtrzymujacych maske, ktore leca przez cala dlugosc ekranu. widac na
bialym tle (robie w grafice). wiem, ze sie mozna przyzwyczaic ale mnie
one nie pasuja. a jezd od cholrey innych markowych firm produkujacych
porownywalne jakoscia monitory za mniejsza kase.

pozdrawiam
PILAR