Czy Athlon sie nadaje do obrobki cyfrowego VIEDO (DV)

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 11:53:37 MET

Pewien gosc z firmy sprzedajacej karty DV powiedzial, zeby nie kupowac
plyty na chipcecie VIA (czyli pod Athlona), bo zlacze PCI moze nie
wyrobic transferu danych z/do kamery i np. gubic klatki albo dzwiek. Czy
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie. Ja osobiscie zastanawiam sie
miedzy Athlon 850 a PIII 700, bo taki mam budzet a cena ta sama.

Lukasz