Re: Format - gwarancja

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 02:52:56 MET


Użytkownik Michał <oldcomp_at_grafik.3d.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97pebg$com$1_at_news.tpi.pl...
> takie sklepy gdzie nie chca dac gwarancji nalezy omijac z daleka albo
prosic
> sie na hamca o gwarancje na papierze a nie na stikerze.
> I to juz sprzedawcy problem ze nie chce mu sie pisac gwarancji na kazdy
> podzespoł. Poprostu jej rzadajcie!!!! . I zamiast tak jak wielu ludzi
tutaj
> wypisujac bzdury niech sobie lepiej poczyta o prawach konsumenta ze
> :GWARANCJA JEST PODSTAWA REKLAMACJI!!!! To powinno pisac jak woł w kazdym
> sklepie (rozporzadzenie RM chyba).
> Zreszta kazdy szanujacy sie sklep wydaje gwarancje.
>
Calkowicie sie zgadzam. Jak tylko na podstawie stickera udowodnisz ze w
momencie zakupu bylo na dysk 24 a nie
12 miesiecy gwarancji , nie mowiac juz o tym ze w gwarancji sa przewaznie
podane ile max maja czasu na naprawe.
Kiedys tez kupowalem tylko ze stickerem ale raz sie przejechalem ( padla
nagrywarka - byl tylko sticker hurtowni
ktora jak sie okazalo zbankrutowala -w sklepie :ale tu nie ma naszego
stickera i doopa ). Teraz drozsze rzeczy kupuje tylko z pisemna gwarancja.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:36 MET DST