Re: Format - gwarancja

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 17:06:41 MET

On Sat, 3 Mar 2001 02:52:56 +0100, "przemek" <assss_at_nnn.pl> wrote:
>Calkowicie sie zgadzam. Jak tylko na podstawie stickera udowodnisz ze w
>momencie zakupu bylo na dysk 24 a nie

Afaik jest na nim okienko do zaznaczenia ile miesiecy trwa gwarancja.

>12 miesiecy gwarancji , nie mowiac juz o tym ze w gwarancji sa przewaznie
>podane ile max maja czasu na naprawe.

Dogadujac ze sprzedawca mozna zalatwic naprawe znacznie szybciej niz
przewiduje to gwarancja [a jesli brak karty gwarancyjnej stanowi dla
niego problem- mimo ze jest sticker- to straszy sie / pisze sie
pisemko do urzedu ochrony konsumenta i przynosi kolesiom w sklepie do
przeczytania (najlepsze efekty- kumplowi wymienili prawie roczna mysz
uzywana do intensywnego grania w fpp na nowa:) i na przyszlosc omija
sie ten sklep z daleka] a jak przychodzisz do niego ze swistkiem to
moga ci zrobic na zlosc i przetrzymac przepisowe 2-3tygodnie. :)

>Kiedys tez kupowalem tylko ze stickerem ale raz sie przejechalem ( padla
>nagrywarka - byl tylko sticker hurtowni
>ktora jak sie okazalo zbankrutowala -w sklepie :ale tu nie ma naszego
>stickera i doopa ). Teraz drozsze rzeczy kupuje tylko z pisemna gwarancja.

Podczas wszystkich moich zakupow (obojetnie jaki sklep) nalepiano i
wybijano sticker przy mnie (moglem sobie odrazu zobaczyc co i jak).

Pozdrawiam.
_
ABA