Re: Ile sie czeka na synchronizacje SDI?

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 02:35:29 MET

Użytkownik Lech <lechl_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97o8ad$al6$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Wlasnie odbralem od paskudnej telekomuny terminal SDI. Jedna baba z BOK-u
> mowila, ze synchronizacja (dwie strzalki przestaja migac i swieca bez
> przerwy) powinna sie odbyc zaraz po podłączaeniu terminala, a druga, za
> najpozniej po trzech dniach roboczych, ktore regulamin przewiduje na
> uaktywnienie uslugi. Ktora klamala w sprawie synchronizacji, i czy w
> praktyce na uaktywnienie samego dostepu rzeczywiscie czeka sie 3 dni
> robocze, czy moze u Was bylo szybciej?
> Pozdrawiam
> Lech

Ja czekalem 3 dni (chyba z 4 tel do BOK i ich tlumaczenie ze jutro to na
pewno ,bo dzis nie ma monterow).
Kiedy w koncu mi uaktywnili okazalo sie ze nikt sie nie moze do mnie
dodzwonic - zmienili mi numer
na numer jakiejs kobieciny , na moim nikt nie odbieral . Phreaking w
wykonaniu tpsa. Stado oslow ciekaw jestem jak to rozliczyli.