Re: PORBLEM: DURON CZY INTEL CELERON

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:01:45 MET

Uzytkownik "Jarek G." <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:33ku9tscog3jfu12g6ivtac2403ngvfgic_at_4ax.com...
> Wczoraj tak sobie zachwcialo mi sie sprawdzic, jak wypadnie bp6
> 2xc400<570 NT4 vs kt7radi d600>900 w2k: wczytalem ten sam obrazek
> (bear.psd), byl w rozdz. 72, kazalem mu zrobic z tego 600; wczesniej
> uruchomilem na obydwu menedzery zadan i coz sie okazalo - chociaz
> widac bylo, ze na bp6 zasuwaja 'obadwa' proce, to duron byl lekko 3x
> szybszy (a moze i wiecej)... a chyba Photoshop jest tez optymalizowany
> na dwa proce?
Sam powinienes sobie odpowiedzec, po pierwsze win2k a winnt4 (na moim
sprzecie jest baaardzo duza roznica, szczegolnie z nowymi via 4in1), poza
tym jednak 900 mhz to nie 570, no i ten raid(o ile korzystales to daje 2x
dopal), aha a ile ramu bylo w tym kompie, bo jak dotykal dysku podczas tej
operacji i byl wlaczony raid na kt7 to nic dziwnego, tutaj na miejscu byloby
porownanie do np bx133raid.