Re: PORBLEM: DURON CZY INTEL CELERON

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 11:07:51 MET

Dnia Fri, 2 Mar 2001 18:01:45 +0100, "Piotr Traczykowski"
<ptracz_at_ippt.gov.pl> napisal:

>Sam powinienes sobie odpowiedzec, po pierwsze win2k a winnt4 (na moim
>sprzecie jest baaardzo duza roznica, szczegolnie z nowymi via 4in1), poza
Spoko, w2k jest szybszy - to widac 'golym okiem', ale tez duzo
szybciej zre zasoby (np. pamiec)...
>tym jednak 900 mhz to nie 570, no i ten raid(o ile korzystales to daje 2x
Z raid'u nie korzystam, bo nie mam takiej potrzeby - potrzebowalem
tego, bo mialem 5-6 urzadzen IDE :))

>dopal), aha a ile ramu bylo w tym kompie, bo jak dotykal dysku podczas tej
>operacji i byl wlaczony raid na kt7 to nic dziwnego, tutaj na miejscu byloby
>porownanie do np bx133raid.
w ramie byla kolosalna roznica (512 vs 128), ale obrazek nie byl taki
znowu duzy i hdd zbytnio nie szalal...
Mi chodzilo glownie o to, ze DWA proce na optymalizowanym pod duala i,
bylo_nie_bylo, Intela programie byly sporo wolniejsze od jednego
Durona; bede niedlugo kupowal nowy sprzet i chcialem kupic vp6, ale z
cel2 - okazalo sie, ze te w dualu raczej nie chodza, a zakup 2x p3
500/550 jest dla mnie nieekonomiczny, bo szybciej chyba byloby na
TBirdzie 700>1000 - i taniej. A w ogole to z niecierpliwoscia czekam
na duala pod durona..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyzej)