Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 15:15:55 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

:>No bardziej mi chodziło o monitorowanie temp. proca.

: Jesli sie nie myle to MSI ma termometr pod procem.

No nie wiem jak model K7T Turbo, ale wczesniejsze modele raczej nie miały,
przynajmniej tak piszą w tomshardware:

http://www.tomshardware.com/mainboard/00q4/001220/kt133-03.html

: Dupa jasiu. Jk Ci sie cos stanie z wentylatorem to bedziesz mial
: zwieche.. do zjarania proca jeszcze daleko.

Z radiatorem teoretycznie nic nie powinno się stać, ale AMD nie montuje
w procach blokady przed przegrzaniem się, spalić proca jest więc stosunkowo
łatwo w porównaniu do Intela.

: I co z tego ? I tak zaden nie przekrocyzl fizycznych mozliwosci
: ATA66... moga spokojnie dzialac na jednym kanale.

To fakt, ok przekonałeś mnie :)

: 250W from Enlajt przebije 300W noname :) To raz. Dwa ze sa obudowy
: Enlight 300W.

Miditower ? Jak masz jakieś namiary na sprzedawcę takowych w Polsce, to
proszę daj znac :)

isz