Re: Mtec???

Autor: hiubi (Hubert.Salata_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 10:02:51 MET

> sa ok

Jak to jest z tymi pamieciami ?
w nadruku na kosci ostatnia cyfra po myslniku jest 6 co by wzkazywalo na
pamieci 6 ns.
program CoolEdit (taki program od temperatury systemu i jeszcze kilku
rzeczy) pokazuje

Access time 5,4 ns !!!?
Cycle time 7,5 ns

specyfikacja kosci to 133 MHz CL3.
wiec tak losc powinna byc 7,5 ns
wszystko by sie zgadzalo gdyby Access time byl 7,5 ns
, co zatem oznacza czas 5,4 ns i 6 na koncu nadruku na kosci

Mozy by tak uzytkownicu innych kosci napisali jak to sie ma w ich
przypadku.

Ps. posiadam 2 x 128 M-tec i u mnie szly na 153 Mhz CL2, wyzej system
sie wieszal, ale nie wiem czyja to wina moze chipu KT133, moze Durona
600,
a moze pamieci
ale wydaj mi sie ze to jeszcze nie koniec ich mozliwosci.

Pozdr.
Hubi