Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 10:11:24 MET

RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.spam_won> wrote:

:>2x128MB PC133

: bral bym 2x256 (po 350zl)

Zastanawiam się, choć muszę pokonać psychiczną barierę, 0.5 GB RAM
w domowym komputerze ;)

:>CODEGEN MIDITOWER 6013 (zasilacz 300 W)

: oka ..chociaz do tego by ci sie przydal juz BIG jakis , zasilacz
: ci zawsze moga w sklepie podmienic jak nie bedzie biguf z 300W

BIG to za duża kobyła do domu, mam tak zaprojektowane biurko, że mi
się nie zmieści.

: watpie , no moze serverowe w cenach >1000zl . Jak chcesz zawsze
: to mozna dorobic(jak i kontrole szybkosci obrotow wiatraka w
: zasilaczu)

No to jednak sobie odpuszczę, więcej niż 500 zł na obudowę nie zamierzam
wydać.

Pozdrawiam,

isz