Re: co wybrać Pentium 600 czy Athlon 600

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 00:17:12 MET

On Thu, 1 Mar 2001 10:29:06 +0100, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Jeśli nie znasz się na 3DS to wiedz, że w obliczeniach podczas renderowania
>tarmoszony jest dość dokładnie cały procesor - ALU, FPU a także cache...
Jakos mi sie wydaje, ze podczas renderowania to glownie FPU dostaje po
kosciach. Cache odgrywa glowna role, tylko podczas wstepnej fazy
renderingu (ustawiwnie sceny) Podczas samego renderingu cache ma w
sumie niewielki wplyw, bo szybkosc przesylania danych opgraniczona
jest szybkoscia obliczen.
Wystarczy zamienic procek Cel na PIII lub Athlona na Durona i
sprawdzic. Czasy obliczen sa prawie takie same.
Inaczej w samym modelowaniu. Jesli scena ma bardzo duzo v miec
wieksze znaczenie.

Pozdrawiam
GLide

PS. napisalem to na podstawie wlasnych spostrzezenbawiac sie roznymi
prockami.