Re: Duron 700 i zwiększanie magistrali

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 23:59:46 MET

> Zastanawiałem się jak mój procesor zniesie podniesienie częstotliwości
> magistrli np do 110 MHz co da 770 Mhz. Zrobiłem to wszytko nibyjest ok ale
> gdy włącze Disk Doctora to komp mi się zawiesza. Przy 105 Mhz wszytko bez
> problemu. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takim sposobem podkręcania?
> Moja płyta to Soltek 75 KAV.

Czytajac ten post zaczalem krecic swojego D700 na Abit Kt7 bez Raid
128Infineon GF 256 DDR (infineon ;-)

Dalem od razu fsb na 110 i odpala sie na 770mhz ale w 3D2000 widzi go jako
766 niewiem dlaczego ale ok... Narazie nie maluje bo niemam pasty
termoprzewodzacej to nie chce proca potem bylejak montowac bez niej...
Ale z tego co w/w osiagnalem 6390pkt
460 proc
Game1
128.,5
98,0
53,7
Game2
139,7
70,9
41,7
Po Restarcie juz tylko 6284 ale proc 459 czyli poprostu textur nie bylo w
ramie i tyle ;-)
Oczywiscie grafika 800x600 wszystko 16bit, T&L, Triple...
W default benchmark:
5254 - srednia z trzech testow kazdy po restarcie kompa...
458proc
Game1
106
84
39
Game 2
100
66
40

Max to 6.500 przy 800x600 i core 150 ale pamieci nie moge podkrecic bo jak
dalem na 300 to zwis przed testem z 64mb textur ! Zaladowal tekstury ale nie
ruszyl - jakies opinie ???

Temp proca niecale 40 ale jak gram w jakas gre i szybko wyjde to jest max
ile zauwazylem to 44 a plyty 33 raz bylo 34 odkad krece magistrala...
Pozatym jest juz cieplej w domciu bo jak byly mrozy to i komp sie mniej
pocil ;-)))
Bez krecenia co najmniej 10klatek mniej i proc max niecale 400zalezy jak sie
odpalilo ale ogolnie 380 powiedzmy.

Dlaczego nie moge uruchomic w 3Dmark browsera zeby przegladac zapisane
wyniki ??? Trzeba costam registracjon ale winda nielegalna to niewiem czy
mozna ;-) Jak to to obejsc ?

Dlaczego ostatni test jest hardware not supported ???

Dzieki za wskazowki !
JaVoL