Re: Monitor zbyt ciemno wyswietla co robic !!!

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 09:17:14 MET

> Sprawdz moze czestotliwosc odswiezania na karcie, bo nie wydaje mi sie, ze
> to wina monitora, skoro w systemie jest ok, a w grze nie.
Tak jak pisalem nic nie pomoglo tak samo jest na wszystkich czyli na 60 70
72 75 80 i 100 ;-( Tylko na kazdej z nich musialem osobno ustawiac ekran bo
mi wyjezdzal w rozne ustawienia... Niewiem juz co robic... Moze naprawde
tylko wymiana wchodzi w gre a jezeli tak to na co...
Jezeli go podjasnie w brithness w opcjach to w pulpicie robi sie jasniej ale
jezeli za bardzo to to az przeszkadza bo zlewaja sie jasne kolory a jezeli
podjasnie brithness w Video Overlay Controls to mam jasno ale w video np avi
itd a w grach nadal ciemno jakby brakowalo trzeciej opcji do gier ;-(

JaVoL