Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 18:26:03 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

: Ble... po co Ci RAID ? I po co przeplacac za sama nazwe ? Kup MSI K7T
: Turbo.

Aby każde urządzenie działało na osobnym kanale, poza tym VIA niezbyt dobrze
pod Linuxem działa a Promise tak.
MSI K7T Turbo nie ma czujników temp. procesora, w wcześniejszych modelach
czytałem o kłopotach z zmniejszaniem mnożnika, nie wiem jak ten, nie daja
kabelka dla dwóch dodatkowych USB (to może mi się przydać) no i gadającą
płyta główna mi niepotrzebna (podobno nie można tego wyłączyć!) ;)
Zastanawiałem się na tym modelem (z RAID), ale ASUS to jednak ASUS.

:>HDD IBM DTLA 307045 (podłaczony do IDE2/Promise)

: Tani, szybki i porzadnym byle nie padl.

To akurat zostawiam z poprzedniego sprzętu :)

:>DVD Pioneer 116S (podłączony do IDE0/VIA)

: Czemu do VIA ?

:>CD-RW MP7125A (podłączony do IDE1/VIA)

: Patrz wyzej. Pakuj wszystko na Promisia, po to go masz.

No własnie obawiam się spadku wydajności, czy dyski nie będą spowalniać
do najwolniejszego urządzenia ? Kiedyś w starszych kontrolerach IDE tak
bywało.

:>Czy 300W zasilacz to wszystko uciągnie ?

: Tak.

Ufff ... ;)

:>Jaką inną obudowę z 300W zasilaczem możecie polecic ?

: Enlight, Chieftec, beda nawet lepsze.

Enlight - o tych wiem, że dobre, ale nie udało mi się znaleźć obudowy z 300W
zasilaczem.

:>Może wogle polecacie inną płytę główną, dysk, napędy ?

: A co to jest za CDRW ktory ty wybrales ? Bow gre wchodza 2 firmy
: ejsli suie nie chcesz zawiesc - Plextor i Teac.

Ten model jest IMHO dość atrakcyjny i przychodzi z dobrym softem do
nagrywania (Nero 5).
Zobacz test na http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/Ricoh7125/1.shtml
Jaki model Plextor'a byś polecił (złącze IDE, obsługa DAO-RAW z
subkanałami, BurnProof/JustLink) ?

Pozdrawiam,

isz