Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 17:03:03 MET

Hi!

Ireneusz Szuca <isz_at_irc.pl> napisales(as):

>Asus A7V133 RAID

Ble... po co Ci RAID ? I po co przeplacac za sama nazwe ? Kup MSI K7T
Turbo.

>Thermaltake VOLCANO II

Mniut :)

>CODEGEN MIDITOWER 6013 (zasilacz 300 W)

Byle nie byla to ktoras z tych "modernistycznych" :)

>HDD IBM DTLA 307045 (podłaczony do IDE2/Promise)

Tani, szybki i porzadnym byle nie padl.

>HDD IBM DJNA 351520 (podłączony do IDE3/Promise)

Mniut :)

>DVD Pioneer 116S (podłączony do IDE0/VIA)

Czemu do VIA ?

>CD-RW MP7125A (podłączony do IDE1/VIA)

Patrz wyzej. Pakuj wszystko na Promisia, po to go masz.

>Czy 300W zasilacz to wszystko uciągnie ?

Tak.

>Chcę uruchomić procesor z FSB 133/266 MHz, więc albo dostanę Athlona
>1GHz z serii C albo będę musiał zmniejszać mnożnik na modelu pracującym
>z FSB 100/200 MHz, na tej płycie chyba jest to możliwe ?

Jest.

>Jaką inną obudowę z 300W zasilaczem możecie polecic ?

Enlight, Chieftec, beda nawet lepsze.

>Może wogle polecacie inną płytę główną, dysk, napędy ?

A co to jest za CDRW ktory ty wybrales ? Bow gre wchodza 2 firmy
ejsli suie nie chcesz zawiesc - Plextor i Teac.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor