Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 16:37:07 MET

Witam,

Przymierzam się do zakupu nowego sprzętu, jednak chciałbym się upewnić,
że po złożeniu wszystko mi ruszy. Pierwszy raz będę coś składał na
platformie Via/AMD, więc jeśli ktoś ma jakieś uwagi odnośnie zasilania,
wentylacji, konfliktów sprzętowych w tym konkretnym zestawie to proszę
o info na grupie lub na priv.

Planowany zestaw to:

Asus A7V133 RAID
1 GHz Athlon (jak się uda to seria C)
Thermaltake VOLCANO II
2x128MB PC133
CODEGEN MIDITOWER 6013 (zasilacz 300 W)
HDD IBM DTLA 307045 (podłaczony do IDE2/Promise)
HDD IBM DJNA 351520 (podłączony do IDE3/Promise)
DVD Pioneer 116S (podłączony do IDE0/VIA)
CD-RW MP7125A (podłączony do IDE1/VIA)
Pinacle StudioDV+ (PCI3)
ATI All in Wonder Radeon (AGP)
SB Live! (PCI4)
skaner + drukarka na USB
w przyszłości może dojść karta sieciowa (jakiś 3Com).

Czy 300W zasilacz to wszystko uciągnie ?
Chcę uruchomić procesor z FSB 133/266 MHz, więc albo dostanę Athlona
1GHz z serii C albo będę musiał zmniejszać mnożnik na modelu pracującym
z FSB 100/200 MHz, na tej płycie chyba jest to możliwe ?
Jaką inną obudowę z 300W zasilaczem możecie polecic ?
Czy sa obudowy/zasilacze które mają monitoring temp. do podłączenia
na płycie głownej (do dostania w Polsce oczywiście) ?
Czy któryś z w/w napedów DVD, CD-RW może mieć problemy z kontrolerem
IDE VIA lub Promise ?

Może wogle polecacie inną płytę główną, dysk, napędy ?
Zastosowanie tego zestawu to montaż filmów DV na potrzeby domowe, rozrywka
(pod Windows) i praca (pod Linuxem).

Pozdrawiam,

isz