Re: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Mandraki (Bartek_at_odihr.osce.waw.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 15:48:12 MET

"Kajetan" <kajetan_at_chrobot.krakow.pl> wrote in message

> "pozycji

Ja mam 23 i 12-to letnia siostre .... jeszcze bys sie zdziwil w jakim stanie
zastaje czasem komputer jak wracam do domu (wlasnie mniej wiecej od 2 lat)
...... virusy wymiekaja :-)))
Jak twoje dzieci byly w jej wieku, to komputery nie byly tak dostepne jak
teraz, a nawet jak byl komputer w domu to sie go pewnie baly .... teraz
kazdy ma komputer i dzieciaki sporo potrafia, a nierzadko i z siedmiolatkami
nie mial bys szans np. w quake'a .... czasy sie zmieniaja.
A jezeli chodzi o zabezpieczenie dostepu do "pornoli" ... to beda chodzic
ogladac do kolegow.
Pozdr.