Odp: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 17:32:57 MET

> Ja mam 23 i 12-to letnia siostre .... jeszcze bys sie zdziwil w jakim
stanie
> zastaje czasem komputer jak wracam do domu (wlasnie mniej wiecej od 2 lat)
> ...... virusy wymiekaja :-)))

Ja mam 21 i rodzicow. Twoja siostra+wirusy tez wymiekaja :>

> Jak twoje dzieci byly w jej wieku, to komputery nie byly tak dostepne jak
> teraz, a nawet jak byl komputer w domu to sie go pewnie baly ....

No... ja nie mam jeszcze dzieci :)

> teraz
> kazdy ma komputer i dzieciaki sporo potrafia, a nierzadko i z
siedmiolatkami
> nie mial bys szans np. w quake'a .... czasy sie zmieniaja.

Zdaje sobie sprawe, wiem ze teraz ludzie sie ucza duzo szybciej. Niemniej
sadze ze 10latek mimo wszystko by sobie nie poradzil.

> A jezeli chodzi o zabezpieczenie dostepu do "pornoli" ... to beda chodzic
> ogladac do kolegow.

IMHO to nie zwalnia rodzicow z obowiazku *probowania* ograniczania tego w
domu.