Re: boot sektor

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 13:48:14 MET

>czy jest jakis program ktorym moglbym przeniesc bootsektor na nowy dysk
>chodzi o taka sytuacje, ze mam nowy dysk i chce przeniesc na niego
wyszystko
>co mam na starym dysku
>nie chce instalowac win98 tylko przeniesc bootsektor

jesli chodzi o skopiowanie "na zywca" mbr, to wystarczy byle jaki
diskeditor....

Ale z Twojego postu wnioskuje, ze zapewne na nowo utworzona partycje na
innym dysku po prostu skopiowales zawartosc tego starego (plik po pliku). W
takim przypadku nie trzeba korzystac z w/w narzedzia (nawet zabraniam, jesli
parametry partycji/dysku sa rozne), tylko odpal dyskietke startowa z win98
(powinna miec oprocz plikow systemowych + sys.com +fdisk). Fdiskiem
ustawiasz aktywna partycje, a poleceniem sys a: c: tworzysz boot sector,
ktory postawi system na tej partycji (potem jeszcze raz trzeba skopiowac
msdos.sys z starego dysku, ale to juz inna opowiesc... ;))

Pozdrawiam