hasło w biosie?

Autor: PESTKA (dkozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 09:59:44 MET

Mam w firmie na PC-ach ustawione pod Biosem hasła dostępu do komputera. Na
każdym z 30 stanowisk działa bez problemu tzn. przy ładowaniu zapytuje się o
hasło wejścia. Na jednym z nich jednak od pewnego czasu zabezpieczenie
przestało działać wchodzi do systemu bez zabezpieczenia. Sądziłam że jest to
może sprawa słabej baterii na płycie, ale po wymianie i ustawieniu na nowo
hasła historia się powtórzyła tzn działało przez ok 2 tygodnie. Co to może
być?.

Dorota K.