Re: hasło w biosie?

Autor: Jarek K (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 13:37:04 MET

> Mam w firmie na PC-ach ustawione pod Biosem hasła dostępu do komputera. Na
> każdym z 30 stanowisk działa bez problemu tzn. przy ładowaniu zapytuje się
> hasło wejścia. Na jednym z nich jednak od pewnego czasu zabezpieczenie
> przestało działać wchodzi do systemu bez zabezpieczenia. Sądziłam że jest
> może sprawa słabej baterii na płycie, ale po wymianie i ustawieniu na nowo
> hasła historia się powtórzyła tzn działało przez ok 2 tygodnie. Co to może
> być?.
>
> Dorota K.

Witam

Proszę sprawdzić w ustawieniach Biosu opcję:
Advenced BIOS Features / Security Option
(domyślne) -> Setup
(ustawiane) -> System

W Pani sytuacji powinno być "System".
Albo ktoś sam zmienia te ustawienia, albo jest jakiś defekt na płycie lub w
oprogramowaniu Biosu. Proszę wymienić płytę główną i poczekać na efekty.

Pozdrawiam
Jarek K