Duron 750 temperatura ??

Autor: Radosław Putek (putti_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 08:49:28 MET

Jestem szczesliwym lub nieszczesliwym posiadaszem takiego procka.
Ale czy to normalne ze nie podkrecony podczas grania lub robienia mp3 ma on
temperature 60 stopni ??
Mam wg mnie dobry wentylator(dziala) MAJESTY V TITAN.
Czy ktos moze mnie oswiecic czy to normanle czy cos jest nie tak?
Na wentylatorze pisze zeby sciagnac taka naklejke (spod spodu) ona u mnie
sama odpadla. A moze trzeba cos wiecej odkleic ?
Z gory dziekuje za wszytkie porady..

Radek Putek
putti_at_polsl.gliwice.pl