Re: SDI - dlaczego zagranica tak wolno?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 05:50:19 MET

On Thu, 01 Mar 2001 00:51:36 GMT, "Marcin Folek" <kelof_at_home.com_!_>
wrote:
>Ale to co jest teraz, to lekkie przegiecie.. praktycznie nie da sie
>przegladac stron www z *pl inaczej niz w nocy (tzn gdy w pl jest noc), bo
>w dzien, wiekszosc stron laduje sie niemilosiernie dlugo (na 2mbit laczu),
>albo wywala ping timeout.

Ja na swoim modemie 33600 (nie przez TPSA) mogę posłuchać real audio z
wyższą jakościa bez przerw, natomiast w pracy ISDN przez TPSA i nie da
się słuchać. Gorsza jakość i co chwila urywa tansmisję.

>Co smieszniejsze, to te wszystkie pl pseudo
>portale sa tak niemilosiernie zawalone grafika.. idiotyczna moda (np moje
>ulubione kiedys stronki z pl, pc.com.pl i valhalla.com.pl, teraz maja
>taki beznadziejny design, ze az zal, gdy sie wspomina co bylo kiedys..
>stronki wygladaly duzo ciekawiej i nie mialy ton grafiki).

Pamiętam. Mimo, że nie było tak szybkich łączy to wszystko działało
jakby sprawniej. Teraz jak ktoś się dorwie do robienia stromy to
ładuje niepotrzebną grafikę, jakieś skrypty (aby mu się gwiazdki
latały) a potem co przeglądarka to inaczej wygląda (czasem wcale nie
wygląda), wywala błędy w skryptach, długo się ładuje a informacji na
stronie tyle co kot napłakał.

>A co do rozmow miedzynarodowych, to nie ma co wiele mowic, bo do pl, zza oceanu
>wychodzi jakies 10-30 centow za minute zaleznie od operatora (komu sie
>oplaca meczyc przez net?).. ile kosztuje minuta z pl, to lepiej glosno nie
>mowic [...]

Tak to można rozmawiać z koleżanką - dzownię do niej i mówię aby
oddzwoniła, albo umawiam się przez internet na rozmowę.
Gorzej jeśli firma dzwoni w interesach do innej firmy. Wtedy taki
trick nie wyjdzie.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=