Re: SDI - dlaczego zagranica tak wolno?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 01:51:36 MET

In article <0dvo9tcddljp1fs4trorkhliofbmqnk1a2_at_4ax.com>, "Piotr Szczesnik"
<szczesnik_at_usa.com> wrote:
> A ja słyszałem, że boją sie konkurencji w rozmowach międzynarodowych.
> Rozmowa przez internet kontra rozmowa po łączach TPSA.
Ale to co jest teraz, to lekkie przegiecie.. praktycznie nie da sie
przegladac stron www z *pl inaczej niz w nocy (tzn gdy w pl jest noc), bo
w dzien, wiekszosc stron laduje sie niemilosiernie dlugo (na 2mbit laczu),
albo wywala ping timeout. Co smieszniejsze, to te wszystkie pl pseudo
portale sa tak niemilosiernie zawalone grafika.. idiotyczna moda (np moje
ulubione kiedys stronki z pl, pc.com.pl i valhalla.com.pl, teraz maja
taki beznadziejny design, ze az zal, gdy sie wspomina co bylo kiedys..
stronki wygladaly duzo ciekawiej i nie mialy ton grafiki). A co do
rozmow miedzynarodowych, to nie ma co wiele mowic, bo do pl, zza oceanu
wychodzi jakies 10-30 centow za minute zaleznie od operatora (komu sie
oplaca meczyc przez net?).. ile kosztuje minuta z pl, to lepiej glosno nie
mowic, bo nazwac to zlodziejstwem, to zbyt delikatne okreslenie.

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming