Re: Agfa SnapScan 1236u

Autor: Qwerty <Qwerty_at_gwiazdy.net.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 21:31:26 MET

On 24 Feb 2001 14:54:51 GMT, Voder <voder@debesciak.delta.pl> wrote:

>Witam
>
>Kupilem sobie skaner jak w temacie postu i mam problem ze skanowaniem
>kolorowych materialow, w trybie preview kolory wygladaja ok, po zaznaczeniu
>fragmentu do skanowania automatycznie wybrany fragment zostaje rozjasniony
>i musze bawic sie korekcja kolorow...druga sprawa ze jakosc dalece odbiega
>od orginalu.

Mam ten skaner i miałem podobny problem - fragment zaznaczony miał
jakieś dziwne przyciemnienie, reszta nie. No i też myślałem -
o q..., wywaliłem kasę w błoto.
Rozwiązanie okazało się typowe dla Windy - przeinstalować.
Na szczęście tylko sterownik, najpierw wszystko wywalając
_i_odłączając_skaner_ bo może nie poskutkować.
O ile się nie mylę problem zaistniał po zainstalowaniu
jakiegoś nowego sprzętu - chyba gdy zmieni łem kartę sieciową.

>Z gory dzieki za jakies informacje na ten temat bo na stronach Agfy to nic
>wlasciwie nie ma...
Ano nie ma. Ile to ja siwych włosów z głowy wyrwałem, zanim problem
rozwiązałem...

>Ps.2 Czy z tym modelem powinien byc dolaczony jakis wzornik kolorow sluzacy do
>kalibracji ??
Też nie miałem.
>Bo nie znalazlem nic takiego w pudelku a jak na skaner ktory
>do tej pory kosztowal 900zl liczylem ze cos takiego bedzie
A gdzieś ty taką promocję wyczaił - z 900 na 470???
Ja kupowałem za 610 u regionalnego przedstawiciela.

Pozdrowienia
Qwerty