Agfa SnapScan 1236u

Autor: Voder <voder_at_debesciak.delta.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 15:54:51 MET

Witam

Kupilem sobie skaner jak w temacie postu i mam problem ze skanowaniem
kolorowych materialow, w trybie preview kolory wygladaja ok, po zaznaczeniu
fragmentu do skanowania automatycznie wybrany fragment zostaje rozjasniony
i musze bawic sie korekcja kolorow...druga sprawa ze jakosc dalece odbiega
od orginalu. Na jakims dziadowskim Musteku w firmie uzyskuje duze lepsze
rezultaty. Kombinuje z ustawieniami juz kilka godzin i efekty mnie nie
zadawalaja. Moze ktorys z uzytkownikow tego skanera moglby podpowiedziec
w jaki sposob ustawia opcje do np skanowania zdjec ?
Jestem zielony jesli chodzi o zabawy ze skanerami ale ta Agfa mnie po prostu
rozklada, wydaje mi sie ze program ScanWise probuje byc madrzejszy odemnie..
Czy jest jakis inny ktory bylby od niego lepszy ???

Ps. Czy moze zamiast tej Agfy lepiej kupic inny model ?? (zaplacilem za nia
470zl brutto wiec mniej wiecej w poblizu tego zakresu cenowego bym sie trzymal)

Z gory dzieki za jakies informacje na ten temat bo na stronach Agfy to nic
wlasciwie nie ma...

Ps.2 Czy z tym modelem powinien byc dolaczony jakis wzornik kolorow sluzacy do
kalibracji ?? Bo nie znalazlem nic takiego w pudelku a jak na skaner ktory
do tej pory kosztowal 900zl liczylem ze cos takiego bedzie

Voder
voder@debesciak.delta.pl