Asus Abit a moze cos innego ?

Autor: DAREK <darles_at_go2.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 21:40:11 MET

Panowie pomocy !!!

Jest sobie pewien komputer z ktorym walcze juz pewien czas i w koncu
wlasciciel tego komputera doszedl do slusznego wniosku ze czas w koncu
wymienic plyte gl.
I teraz mam do Was pytanie jaka plyte mam kupic, ma byc to plyta
dobra nie mylic z dobra i tania ;-)
A teraz spis rzeczy ktore juz sa i maja tam dzialac:

Zasilacz 300W
Athlon 800MHz (mile widziana mozliwosc podkrecenia)
256MB RAM chyba PC100
SB Live 5.1 (ponoc sa jakies plyty gl. ktore nie brykaja z SB Live)
DVD Pionier 4x
CDRW Creative 12x10x32
GeForce 2 Ultra 64MB Annihilator 2, MGB tylko nie pisz mi ze MX to to
samo co Ultra bo wlasnie dzis testowalem i dla porownania podam Ci
wyniki:
W Quake 3 wszycho na max

                       ULTRA GF MX firmy krzak ;-)

1280x1024x32 62,3 fps 22,1
1024x768x32 99,4 fps 31,3
800x600x32 115 fps 54.0

testy te robilem na swoim iPIII 700@933 a nie na Athlonie.

Obecnie w tym komputerze jest jakas uboga wersja plyty ASUS'a K7M
ktora nie jest w stanie uciagnac GF Ultra i nawet GF GTS a z krzakiem
GF MX sobie radzi ale straszne sa przeklamania na obrazie (ale to juz
wina samej karty z Chin Ludowych).

Dzieki za uwage i licze na Was drodzy experci ;-)

Pozdrawiam

Darek