Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 09:40:36 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Moje ustrojstwo sluzy do czytania OFFLINE i rzeczywiscie nie wstawia
> tagu References w naglowek listu. Mam drugi program, ktory to wstawia
> ale pracuje ONLINE co mi sie nie podoba wiec z niego nie korzystam.
> Jak widzisz nawet pod DOS mam alternatywe.

Trochę kulawa ta alternatywa...

> Charset jest w porzadku bo
> takiego uzywam (IBM-8bit)? Czy Ci przeszkadza?

Mi nie, bo Szkapa o ile nie zna charsetu i nie może inaczej go rozpoznać
który jest deklarowany używa domyślnego ustawionego dla grupy. Natomiast
wiele czytników pod opiewanego przez Ciebie Linuksa nie radzi sobie o
ile nie ma deklaracji (lub jest błędna/nieznana) charsetu. Tak więc to
im robisz kłopot a nie mi osobiście.

> Nie przeszkadza mi, ze ktos korzysta z Windows natomiast przeszkadza
> mi ze nie pokazuje sie zadnej alternatywy dla tego gowna.

Hola... hola... Może jakieś argumenty? Mogę powiedzieć tak o dowolnym
systemie bo żaden nie jest idealny. Wszystko ma swoje zady i walety.

> Wszyscy ida
> na latwizne bo po co myslec kiedy mozna klikac? :-(((

Jak włączasz telewizor to zapewne przewija się Tobie przez głowę schemat
układów elektronicznych? ;->. Niektórzy wolą oglądac i wystarcza im że
działa. Dziwne? Co do myślenia to też sie nie zgodzę. Spróbuj zrobić coś
poważniejszego i niestandardowego na win9x. Gwarantuję, że Twój mózg nie
będzie się obijał. W odróżnieniu od Linuksa gdzie flaki systemu są na
wierzchu i nie musisz kombinować jak koń pod górkę aby obejść
ograniczenia.

> Zebys sie nie zdziwil, bo jak juz bedziesz chcial sobie zmienic OS to
> moze nie byc na co wlasnie dzieki takim postawom ...

Triochę dziwny wniosek. Zresztą, nie martw się. Jak sobie zafunduję nowy
dysk to z powrtem postawię Slacka jako second system. Jak u ojca założą
łącze stałe to postawię mu firewall. Natomiast Linuksowi jako systemowi
na końcówkę duuużo brakuje i nie zamierzam (na razie i w najbliższej
przyszłości) się na niego przesiadać.

> Ja korzystam z NWDOS 7 , Multiuser DOS 7 GOLD i FreeBSD. Tego
> ostatniego jeszcze sie ucze ...
> Dodam, ze oprogramowanie uzytkowe jest rowniez coraz gorszej jakosci.

Bity się przestawiają w binarkach? :-). Hint: ja używam win95 OSR2.

Pozdrawiam

Karol