Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Stanislaw Chmielarz <stach_at_uniprojekt.com>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 19:03:33 MET

On Wed, 21 Feb 2001 14:08:14 +0100,
Karol Michalak <orient@ichf.edu.pl> wrote:

>Na razie próby poszukiwania alternatyw nie owocują doskonałym
>rozwiązaniem. To Twoje ustrojstwo wycina references (jakiś program
>pocztowy?) a i charset... nie będę już kopał leżącego... :-)

Moje ustrojstwo sluzy do czytania OFFLINE i rzeczywiscie nie wstawia
tagu References w naglowek listu. Mam drugi program, ktory to wstawia
ale pracuje ONLINE co mi sie nie podoba wiec z niego nie korzystam.
Jak widzisz nawet pod DOS mam alternatywe. Charset jest w porzadku bo
takiego uzywam (IBM-8bit)? Czy Ci przeszkadza?

>Nadal nie rozumiem co Tobie przeszkadza w używaniu innego systemu
>operacyjnego skoro Ci się obecny nie podoba. Jeżeli kiedyś rozwiązania
>(i ich jakość) rodem z MS nie będą mi wystarczały to zmienię OS i sie
>nawet nie obejrzę za sobą.

Nie przeszkadza mi, ze ktos korzysta z Windows natomiast przeszkadza
mi ze nie pokazuje sie zadnej alternatywy dla tego gowna. Wszyscy ida
na latwizne bo po co myslec kiedy mozna klikac? :-(((
Zebys sie nie zdziwil, bo jak juz bedziesz chcial sobie zmienic OS to
moze nie byc na co wlasnie dzieki takim postawom ...
Ja korzystam z NWDOS 7 , Multiuser DOS 7 GOLD i FreeBSD. Tego
ostatniego jeszcze sie ucze ...
Dodam, ze oprogramowanie uzytkowe jest rowniez coraz gorszej jakosci.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz@uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com