Re: AMD AthlonTb 1100

Autor: Pawel Rejczak <trader_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 19:56:55 MET

Hmm, zamontowalem sobie procesor duron 700 na taka wlasnie plyte - soltek
kav. Na poczatku radiator zle stykal sie z procesorem (byl bez pasty
termoprzewodzacej) i pracowal okolo 20 minut z temperatura 110 stopni.
Myslalem, ze to blad programu itp. (przyznam, ze zignorowalem to) ale
rzeczywiscie bardzo sie nagrzal. Nie padl... nawet sie nie zawiesil.

Tak sie zastanawiam czy cos sie nie popsulo. Teraz jest miedzy radiatorem i
procesorem pasta, temperatura wynosi okolo 45 stopni. Ale jest problem, moze
byl wczesniej ale nie zauwazylem przy pierwszym uruchomieniu. Otoz, o ile
wiem duron powinien miec napiecie 1.6V, tymczasem przy ustawieniu default
pokazuje mi w biosie 1.66V a program motherboard monitor pokazuje 1.72V Poza
tym program wcpuid pokazuje, ze magistrala ma 101MHz z groszami przy
standardowym ustawieniu 100MHz. Czy taka rozbieznosc jest normalna? Moze
zasilacz jest niestabilny lub uszkodzony?

Pozdrawiam
PR