Re: drukarka hp - dwa lata i szlus?

Autor: Marcin Tocha <toszek_at_zt.gdynia.tpsa.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 08:25:53 MET

"Piotrek D." wrote:

> Mam takie małe pytanko do użytkowników hp 690c. A mianowicie: Czy są takie
> osoby, którym ta drukarka chodzi bezkolizyjnie po dwóch latach pracy?
> Spotkałem już kilka osób, którzy się żalili, że im zaczyna coś trzszczeć,
> piszczeć itp.

Od dłuższego czasu używam hp690c i też zaczęła niemiłosiernie
trzeszczeć, przeskakiwał
pasek na kole zębatym. Walczyłem z tym długo, szukając przyczyny... a
rozwiązanie było
banalnie proste, po nasmarowaniu pręta po którym przesuwa się głowica
(po ~2 latach fabryczny
smar paruje :-)) - drukarka jak nowa.
Mam nadzieję, że pomoże.
Pozdrawiam