Re: drukarka hp - dwa lata i szlus?

Autor: Paweł U. <Pawel_Urbaniak_at_eranet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 18:55:03 MET

> Od dłuższego czasu używam hp690c i też zaczęła niemiłosiernie
> trzeszczeć, przeskakiwał
> pasek na kole zębatym. Walczyłem z tym długo, szukając przyczyny... a
> rozwiązanie było
> banalnie proste, po nasmarowaniu pręta po którym przesuwa się głowica
> (po ~2 latach fabryczny
> smar paruje :-)) - drukarka jak nowa.
> Mam nadzieję, że pomoże.
> Pozdrawiam
> Marcin

Takie objawy miałem i ja - prawie cztery lata temu. Ale drukarka był na
gwarancji i to serwis zrobił "czyszczenie prowadnicy karetki". Od tamtej
pory chodzi bezawaryjnie. Zdarzają się miesiące, że ociera się o maksymalne
obciążenie ok. 1000str./m-c. Ostatnio tylko czyściłem wałki, bo miały
trudności z wciąganiem papieru. A co do smaru - chyba nie wysycha, bo
paluchy przy czyszczeniu wałków wysmarowałem na czarno.

Zadowolony z HP
Paweł