Re: 19"-bez linii?

Autor: bart <bbart_at_kki.net.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 08:21:26 MET

Użytkownik "Jacek Kauch" <jacek.kauch@element.tpi.pl> napisał w wiadomości
news:971eak$ero$1@news.tpi.pl...

> [...]
> Bo ja koledze odpowiem tak. Stoją obok siebie (na przeciw mnie) dwie 19".
> Sony 400PS (prawie 3 latek) i Mitsubishi Diamon Pro 900U (pół roku).
> Kontrast i ostrość elementów optycznie identyczna. Zachowanie w
> rozdzielczości (1152x864) nierozróżnialne. Oba mam ustawione na 85 Hz.
> Podłączone do Matroxa DH Max. Sony ma idealne krawędzie proste przy
brzegach
> bez żadnych poduszek, skrzywień. Mitsubishi wręcz przeciwnie, na dodatek
> mozliwośi korekcyjne ma gorsze od Sony.
> [...]

Pozwole sobie zadac pytanie - czy nie zauwazyles roznicy w jakosci wyjsc
Matroxa DH Max ? Matrox (+ monitor 19" iiyama A901HT) - drugie wyjscie daje
gorszy obraz - np. jasne tlo, na srodku ekranu prostokat z czarna obwodka, a
przez cala dlugosc ekranu pozioma smuga... na wysokosci obramowan prostokata
(dziwne prawda ?). Wszystko w rozdzielczosci 1280x1024 przy 107Hz (monitor
tyle ciagnie).

--
bart