Nagrywarka CD-R z HDD na jednym kablu IDE

Autor: Piotrek <pklawitter_at_lucent.com>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:05:49 MET

--------------E877D51D75D9CC3A9CC25C87

Czesc,

Mam plyte Abit KT7A (bez RAIDa).
Na jednym kablu IDE mam dysk Caviar 20GB + DVD LG 12x.
Na drugim kablu mam dysk Caviar 40GB i ... nagrywarke CD-R Mitsumi 2x.

Nagrywarka pracuje maksymalnie w trybie PIO3 i problem polega na tym,
ze nic oprocz BIOSa jej nie widzi.
Nie ma znaczenia ustawienie zworek na dysku/nagrywarce czy tez wylaczanie DMA,
ustawianie na sztywno trybu PIO3 itp.
Kiedy nagrywarka jest podlaczona jako jedyne urzadzenie na kablu, to nie ma z
nia
najmniejszych problemow.

W zwiazku z powyzszym prosze o 2 rady:
1. Czy jest metoda podlaczenia tej nagrywarki z innym urzadzeniem na jednym
kablu IDE (z DVD juz probowalem i nic)?
2. Czy jak juz sie zdecyduje opchnac ten zlom (oprocz powyzszych problemow jest
bardzo wybredna co do koloru plyt CD-R,
    no i troche ;-) wolna) i kupie cos nowszego (np. Teac-a W54E za cos kolo
450zl), to bedzie mi to chodzic na jednym
   kablu z dyskiem/DVD ?

Z gory dzieki,

Piotr.

--------------E877D51D75D9CC3A9CC25C87

begin:vcard
n:Klawitter;Piotr
tel;fax:+48 52 349 2222
tel;work:+48 52 349 1760
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www-pd.pl.lucent.com/~pklawit
org:Lucent Technologies Poland S.A.
adr:;;ul. Pilicka 6;Bydgoszcz;;85-776;Poland
version:2.1
email;internet:pklawitter@lucent.com
title:Customer Technical Support Engineer
x-mozilla-cpt:;13136
fn:Klawitter, Piotr
end:vcard

--------------E877D51D75D9CC3A9CC25C87--