Nowy komp - nowy problem (dlugie troche)

Autor: Dudziks <mdu_at_adgam.com.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:17:39 MET

Witam,
Z okazji kupna nowej plyty stara sprzedalem bratu. I teraz mam problem.
Po przemontowaniu starej plyty do innej obudowy pojawil sie problem z
portami. Pod windowsami (pod innymi systemami nie sprawdzalem)
pojawia sie okienko, ze nie znaleziono myszy. Po uruchomieniu sstemu
kursor myszy jest ciagle widoczny na srodku ekranu. Sprawdzalem mysz w innym
komputerze - tam dziala ok. Myszka jest podlaczona do portu COM1. Probowalem
tez podlaczyc inna mysz ale niestety z podobnym rezultatem.

Z portem drukarki tez sa problemy: po podlaczeniu drukarki windowsy ja
wykryly.
Zainstalowalem sterowniki bez jakichkolwiek problemow. Dopiero proba
wydrukowania
strony testowej sie nie powiodla. Win. poinformowaly mnie, ze drukarka nie
jest podlaczona
prawidlowo.

I teraz sie zastanawiam czy na przyklad mozliwe jest, ze plyta zostala
uszkodzona w czasie
demontazu i montazu. I czy mozliwe jest takie uszkodzenie, ze tylko port nie
dzialaja?
Cz ktos z was spotkal sie moze z podobnym problemem? A moze wiecie jak
moglbym sprawdzic
czy porty sa sprawne? Pewnie jest gdzies w sieci jakis software do tego..

Aha: jedyna roznica miedzy stara dzialajaca konfiguracja a nowa i
niedzialajaca jest taka,
ze w poprzedniej obudowie zasilacz mial zlacze zasilajace ATX, a w obecnej
jest stare zlacze.
(plyta pozwala na podlaczenie obu typow zasilania).

Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc,
Michal