Re: Gniazda PS/2 i USB - kto chce się pozbyć ?

Autor: Piotrek <pklawitter_at_lucent.com>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:14:24 MET

--------------B16CA085E9EE0BAD261CB3E3

Z gniazdem PS/2 dla myszy to bym uwazal.
Sam chcialem przepiac mysz na PS/2, zeby miec jeden dodatkowy port COM wo=
lny
i kupilem nawet w sklepie sledzia z gniazdem PS/2 za 5 zl.
Okazalo sie, ze przerwanie 12 jest juz zajete przez kontroler IDE. Kontro=
ler IDE
moglem jeszcze
przepiac na IRQ 10, ale IRQ 10 bylo zajete przez grafike, ktora moglem pr=
zepiac
na IRQ 11, ale ...
W koncu ten lancuszek skonczyl sie na karcie (juz nie pamietam jakiej), k=
torej
nie moglem zmienic
przerwania na zadne inne.
A plyta, na ktorej to testowalem to Soyo z AMD K6-200.

Teraz mam Durona z plyta Abit KT7.
Wczoraj na gieldzie w W-wie kupilem port IRDA produkcji chalupniczej za 6=
0zl.
Troche sie obawialem profesjonalnosci tej konstrukcji, bo jest zrobiona w=

postaci obudowy do zlacza DB9 z kablem
i plaska wtyczka pasujaca do plyty na drugim koncu.
Ciekawosc nie wytrzymala i rozebralem obudowe DB9. Spodziewalem sie znale=
zc tam
2 diody podczerwieni,
a spotkalo mnie mile zaskoczenie - fabryczny modul nadawczo-odbiorczy zal=
any w
jednej obudowie.
Jeszcze nie mialem czasu tego testowac. Cena: 60 zl.

Pozdrawiam,

P.

Krionix wrote:

> zaslepke

> w kazdym sklepie (dobrym) komputerowym koszt 15-20z=B3, irda to koszt z=
 50z
> jak sam sobie zlutujesz a kupny to z 120zl IHMO

--------------B16CA085E9EE0BAD261CB3E3

begin:vcard
n:Klawitter;Piotr
tel;fax:+48 52 349 2222
tel;work:+48 52 349 1760
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www-pd.pl.lucent.com/~pklawit
org:Lucent Technologies Poland S.A.
adr:;;ul. Pilicka 6;Bydgoszcz;;85-776;Poland
version:2.1
email;internet:pklawitter@lucent.com
title:Customer Technical Support Engineer
x-mozilla-cpt:;13136
fn:Klawitter, Piotr
end:vcard

--------------B16CA085E9EE0BAD261CB3E3--