pytanie o RAM

Autor: mcaron <mcaron_at_poland.com>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 02:46:57 MET

zapomnialem w temacie dodac, ze lamerskie

Mam sobie plyte glowna ale nazwy i modelu nie znam. Wiem, ze siedzi na niej
procek Pentium 233 MMX Intel'a. Rozchodzi sie o to, ze mam na niej 64 EDO
RAM'a a chcialbym miec wiecj z tym ze wiadomo jak jest z pamieciami EDO -
nie ma ich a jak sa to drogo. Zapytanie nastepujace... zakladam, ze da sie
tam wsadzic i DIMM tylko nie wiem czy kazdy bo widzi sie i pamie 133 Mhz i
100 Mhz i nie wiem, czy te beda u mnie dzialac i tego chce sie dowiedziec od
Was.

z gory dzieki

Przemek
www.sokoly.prv.pl