Re: pytanie o RAM

Autor: Arek Pietrowski <arek_p_at_priv.onet.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 11:32:07 MET

Użytkownik "mcaron" <mcaron@poland.com> napisał w wiadomości
news:96kl6n$e6d$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> zapomnialem w temacie dodac, ze lamerskie

I jusz nie dalo sie go poprawic .

> Mam sobie plyte glowna ale nazwy i modelu nie znam.

Uzyj programu ctbios aby poznac model swojej plyty. Odwiedz strone
producenta i zapoznaj sie z instrukcja do plyty glownej.

> <ciach> Zapytanie nastepujace... zakladam, ze da sie
> tam wsadzic i DIMM tylko nie wiem czy kazdy <ciach>

Sprawdz metoda prob i bledow.
Ja bym obstawial pamieci firmy LGS najlepiej PC 100 poniewaz PC 133 nie
sprawdzalem na plytach z chipsetem VX ( taki domniemam znajduje sie na
twojej plycie glownej).