Re: pytanie o RAM

Autor: Corran <corran_at_poland.com>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 23:00:25 MET

Użytkownik "mcaron" <mcaron@poland.com> napisał w wiadomości
news:96kl6n$e6d$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> zapomnialem w temacie dodac, ze lamerskie
>
> Mam sobie plyte glowna ale nazwy i modelu nie znam. Wiem, ze siedzi na
niej
> procek Pentium 233 MMX Intel'a. Rozchodzi sie o to, ze mam na niej 64 EDO
> RAM'a a chcialbym miec wiecj z tym ze wiadomo jak jest z pamieciami EDO -
> nie ma ich a jak sa to drogo. Zapytanie nastepujace... zakladam, ze da sie
> tam wsadzic i DIMM tylko nie wiem czy kazdy bo widzi sie i pamie 133 Mhz i
> 100 Mhz i nie wiem, czy te beda u mnie dzialac i tego chce sie dowiedziec
od
> [...]

1. a masz gdzie te dimy wsadzic?
2. jezeli mozesz to nie martw sie czy ci 133 obsluze bo na 90% tak bedzie
(jezeli nie to mozesz sprubowac inna kosc i wtedy juz napewno pojdzie),
problem moze wyniknac wtedy gdy bedziesz chcial wsadzic kosci 64 lub 128 MB
niektore stare plyty widza je jako 16. W tym przypadku moze pomoc nowy bios
ale najpierw musisz dowiedziec sie jaka masz plyte:)

Corran